Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Jag saknar dig så mkt ! ♥ Det går int att föklara med ord! ♥

Kategori: Allmänt

Hej alla bloggläsaren♥ HUr har ni det? ♥ Jag har det bra kom fö en stund sen från duchen o just nu sitter jag här o ser på mentalist.HIHi. Jag va int me Matte o BOntte idag fö orka int fö min syrra kom sen hit o så. Joo men nu sa jag berätta om min skoldag börja 8.00Enkka-hadd detdä föhöre 09.00-Enkka-så på film tsm me andra klassen 10.00-Modersmål-Resten tog sina interjuver  o sen fick man fara till skolbibbos.10.45-Lunch. 11.15-Matta-Räkna hastigheter osv. 12.15-Bige-hadd prov 13.15-Gymppa-hadd ringlekar Sen så måsta dom som int hadd sitt handarbete klart bli där efter skolan så sluta först 15.00. Sen om jag hem åt. Laga matta läxan. Va på datorn spela kort med syrran o sen så titta jag på salkkarit o ba data. Joo men nu ska jag fixa håre ti natten. O sen äta o fortsätta si på mentalist. O sen så fara o sova. O jaa imoron kommer det några inlägg på moronen fö börjar 10.00 JEE. O sen äntligen veckoslut. O veckoslute blir SSÅÅ bäst. Mina kusiner kommer o dett blir bäst. Imorgon bygga i hop pepparkaks huset o sen kanske vara me nån om nån kan! ♥ LOVE! ♥ Joo men bloggar mer imorgon Puss kram jag älskar er ! ♥ Moix♥



-Emppu-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: