Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

jag saknar dej så j'vla mkt !♥

Kategori: Allmänt

Hej alla!♥ Hur har ni det ?♥ Jag har det bra!♥ Just nu sitter jag här på datorn i köket !♥ Min syrra e o läsa en bok åt hennes dotter !♥ Så sen när hon kommer så sitter jag mittimot henne o sen när mamma kommer breve mig så då sitter vi alla 3 här o datar !:P♥ Aja. Just nu sitter jag o campar med att vara vaken!♥För har verkligen ingen lust o sova!♥(;.♥Aja. Som sakt fick ju lite tidigare än alla andra jullov eftersom min fot e mot ashole!:P ♥ Aja. Men kan faktist redan imorgon börja gå på den! JEE!♥ Elr träna ! Men jo som sakt idag så har jag bara vart på datan sett på tv o äti pepparkakor! o spelat kortspel och spelat trivial pursuit med syster o hennes dotter ! Fan så chill!!♥ Kommer älska denhä julen!♥ Eftersom då e jag min syrra hennes dotter o mamma o pappa tillsamans o firar juul!♥ Guu så skönt!♥ Aja. Men kommer kännas lite konstigt eftersom vi allti e ett stort gäng på julen! Men det minskar efterhand! asså ångrar fett att jag vald att vi skulle vara hemma!♥ Eftersom det sku ha varit chill att fara till mommo o moffa ! Menmen ;).♥ VI far väll nästa år ! ♥ ;).♥ jajaja.! Men asså har julfeelis! ;)♥ Men snön fattas ba ;(♥ Juu . Men många säger att det e sika halt ;(♥.. Juu men nu tänkt jag bjuda på en bild eller fler bilder om julen!♥




Bilderna e så julliga!:D♥ NI kan glömma detdä med snö!♥ Nu har det faktiskt snöa! O marken e vit !♥
Aja, men knappast e det mer imorgon ;(♥ Aja. Men det kommer kanske senare ett inlääg! ♥ Annors Godnatt!♥
Puss tills näst !♥ Älskar er otroligt mkt"!♥ Ni e fantastiska!♥ Älskar er !♥
Före jag far en länk av en låt jag lyssnar på väldigt mkt just nu!♥
http://www.youtube.com/watch?v=fGFNmEOntFA&ob=av2e
Låten är min favort jullåt ! ♥ Aja men ska gå nu så Hejdå!♥♥ Bloggar mer kanske senare ♥


-Emppu-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: