Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Jag kan inte sjunga jag kan gunga..

Kategori: Allmänt

...hiihih rubriken e så ba fö att matte ha gått o sjungt så hela dan i skolan :P
Hej alla bloggläsaren har inte tagit dethär med dagarna på 4 dagar. Så det kommer nu. :D

12.Detta ångrar jag.
Finns massor som jag int vill berätta här.
13.mitt favoritämne
hm..Gymppa :P
14.mitt värsta minne
Det finns sånt jag int berättar här men t.ex nä jag va liten o föll över cykelstyre.
15.Det här får mig att må bättre
HHAHAHHAAH det både ni veta men HAN! ♥

Men joo nu ska jag äta o sen vara me Matte o Bontte ♥ Så vi hörs mer senare♥ Moix♥



-emppu-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: