Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Jag får DAMP!!

Kategori: Allmänt

Heej alla sötah! ♥ Jaa rubriken säger allt ja får damp på min data ! :@. Asså när jag va o fixa min data så ha dom gjort nå skit me den så nu hittar jag int nå låtar jag ha ladda ner så måst väll öppna mamma data så jag kan ladda ner mina låtar :@. Blir stöörd. Juu. Men idag ha jag int gjort ngt. Ba sitt en stund på HSM 2. Just nu sitter jag o hör på all i want for christmas is you♥ Och så väntar jag på att pappa ska komma hem. Sen ska jag äta. Och hupps både faktiskt gå ner ti duchen ha int gjort det eftrsom jag fasna vi datorn. Och så ville jag  si en stund på Hsm 2. Jo men ska kanske fota en stund före pappa kommer. Eftersom mamma sa att jag måsta fota nåå bilder till henne ;). O hon litar juu på mig. :). Jiuu men senare kanske va me Ida ♥ O sen lovar jag att kommer bilder eftersom mamam ha ladda ner mina bilder. Men dom e på mammas datorn :@ Men lovar att kommer senare. Men ska dra nuu. Moix♥



-emppu-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: