Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Imorgon!♥

Kategori: Allmänt

Hej alla bloggläsaren!♥ Hur har ni det idag då?♥ Jag har det helt bra♥ Idag så kör vi enligt läseordningen i skolan så börjar rikit normit 09.00 med finska,matta,lunch,bige,musa(då vi övar tills imoron),rella. Joo o sen så kommer jag hem o sen nä pappa  slutar halv fyra så far vi efter min syrra o sen far vi till seppälä ♥ Joo o sen så idag så e det även oxå en viktig dag! För min farfar fyller år♥♥ Joo. Men int hadd jag så mkt att nu ska jag äta o sen fixa mig men före det kommer det nummer 19
19.mina svagheter
hmm.. finns mkkt. menn itvetja nu,.. Aja. Men i varjefall nu en bild !♥

Fafa.♥ Förra åre då han fylld 80. ♥ Och om ni ser ut genom fönstre så ser ni att vi hadd snö den 19.12.2010.
Men var e all snö nudå? Nu regnar det som fan? :/ men det va allt från mej nu far jag så hejdå♥


-emppu-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: