Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

I'm here again(;♥

Kategori: Allmänt

Hej alla!♥ Hur har ni det ?♥ Jag har det lite bättre iaf.!♥ Just nu ligger jag under täcket o chillar. ajja. O kom för en stund från min lilla promenad aja. Gick från vardagsrumme till mitt rum för att sätta på nattlinne. I varje fall. Så min fot e jätte uppsvulen.Så min dag har någ gått ut på att första skolan sen sitta 2 och en halv timme i hälsocentralen.. ;S Och sen hem o ba vila foten ;(. Ajja o linnea har komit tbx så ska träffa henne eft nyåret. Fö mamma o pappa tkr det e onödigt att jag far till skolan o hoppar fö nä det ba skulle vara 2 dagar kvar. Så e hemma o tar det chill ist. Fast jag egentligen skulle villa träffa alla kompisar.. Men  aja nu ska jag bjuda på en bild elr bilder : )) ♥




Snygging (;♥

Grraaauuww (;♥

Men måst fara så moidå♥


.
-emppu-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: