Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

I MISSSSSS YOOOUU! ♥

Kategori: Allmänt

Hej alla sötah!♥ Hur har ni det idag ? Jag har deeet bra jag har inte gjort så mkt idag ba vart hemma o chilla osv.. Men imorgon blir det ändring på saaaken! ♥ Då ska jag kanske vara med ida om hon kan! ♥ Hihi joo. Men ville sejja att det känns så tomt nä Linnea e i Marcko! ♥ Har ingen att chatta med o saknar henne som fan! ♥ o så saknar jag alla mina kompisar men mest Ida, Linnea och HAN! ♥.♥ Hihi men nuu i varje faall en sånhä liten julkalender i know jag sen. Men kommer nu 10 första dagarna

adventskalender!

1 ett julminne

2 detta visste ni inte om mig

3 min önskelista

4 min familj

5 mitt motto

6 i min handväska

7 den här veckan

8 min förebild

9 min kändiskärlek

10 mina bästa kompisar

11 min favoritfödelsedag

12 detta ångrar jag

13 mitt favoritämne

14 mitt värsta minne

15 det här får mig att må bättre

16 det här får mig att gråta

17 min favoritplats

18 det här saknar jag

19 mina svagheter

20 min stolthet

21 mina drömmar

22 det här gör mig upprörd

23 mitt självförtroende

24 min tro


1. Ett jul minne

 

ömmmm .. år 2009 va nuu bääst :P DÅ va vi hs mommo o moffa o vi åt goott o sv bada bastu så det va chiill

2.Detta visste ni inte om mig.

Finns så mkt som jag int ork skriva

3.Min önskelista

kommer imorgon :)

4. mamma jobbar på lidl heter Teija Pappa jobbar på hamnen heter Bo  min melersta syrra heter Tanja o e 25 min största syrra heter Katja :) O e 29 :).

5.Mitt motto

Belive in your dreams typ eller Alla i want for christmas is you :)

6.I min handväska

Andvänder int men i min ficka nycklar lampa telefon plomsare men i skolväskan så skolpapper o böcker o pennal

7.Denhär veckan

Måndag:Då va jag i sklan o min syrra var här

Tisdag: Självständighetsdag var med Linnea väll

Onsdag: Var med Linnea  o Ida o vi hadd humoor !♥

Torsdag: Var sjuk

Fredag: Var sjuk

Lördag: Chilla

Söndag: Kanske vara med ida ♥

8 Min före bild

Har ingen e ba mej sj

9.Min kändis kärlek

Jb ♥

10.mina bästa kompisar

Ronja matte oosv .. Har många

Men moix mpst fara ♥

 

-Emppu-

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: