Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

I gonna miss you ! ♥

Kategori: Allmänt

Hej alla sötah! ♥ Blev inte att se film via datorn. Eftersom jag tittade på Scary movie 4 som kom på nelonen. Juu. Och så hatr jag ba chattat. ;). Juu men imorgon åker min egen gullis Linnea till Marocko! ♥ O jag kommer sakna henne sjukt. Men men. Måst bäll överleva det. Hon e borta en vecka o lite mer. Stör mig sjukt mkt att jag inte var frisk. Att jag inte kunde se den gullisen.♥ Juu. Seriöst man tror att fönstrena kommer igenom eftersom det stormar så satan. När mamma och pappa hadd vari till gunnarstrand så hadd väll vågorna vart 1 meter höga. Usch usch. Juu men fick faktiskt en sån feeling av att det sku kunna vara nyår! ♥ Sen fick jag oxå en feeling över att just nu vara hos mina kusiner,bada bastu,äta tortilla,se deras awsome kompisar, fara till simhallen och på vintern åka pulkka. Men tuur så e det int länge kvar så ska ää det jullov o sen så far jag väll ditt ! ♥. juu, men morgon dagen  planer. Kanske vara med nån :) ♥. Annor kanske baka pepparkakor. Och då kanske ringa syster o fråga om hon kommer oxå o baka. I love my family♥. Men nu en bild på mig och mina systrar.♥
jo bilden lagad på piZap men får duga han inte redigra den eftersom måste gå. Men lovar i morgon kommer det bättre bild på oss 3. Juu men mina systrar e livviktiga för mig. + dom finns alltid där hs mig när jag behöv dom. Men puss o kram. moix♥


-emppu-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: