Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

I don't need glasses to see your beauty♥

Kategori: Allmänt

Heej ♥Hur har ni det idag då?♥ Jag har det bra♥ Ju. men ska berätta lite om min dag. Börja med att vakna 7. Sen kom jag på datan. Efter det så fixa jag mig cykla till sale mötte ronja. Sen cykla vi till skolan.(!!) Sen så hadde vi finska vi fick ut föhören gjorde papper.Matta-men va i tandläkaren så missa över halva timmen Lunch.Bige. måsta fylla i nåt papper om kartor osv.... o sen läsa på prov. musik-sjöng först julsånger o sen vår sång vi ska uppträda med o sen i will stay.Religion titta på alibaba. O sen så sluta vi jag får med Bontte till bibbos. Där va vi typ 45min. Jag låna boken Sverige-Finland en kärlekshistoria. Joo sen kom jag hem. Sen så hemma kom jag poå datan sett en liten stund på samma bring it on film jag o ida så i går♥. Juu.o så ha jag öva lite faktiskt på Matta prov. Men joo. Ska äta nu sen så småningom o sova mina skönhetsdrömmar(;♥. Hiihi men jag bloggar mer imorgon. Tror jag int hinner blogga före jag far till skolan eftersom jag ska ti skolan till 8. men joo. Vi hörs mer imorgon. Moix♥




-emppu-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: