Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

GOTT NYTT ÅR!♥

Kategori: Allmänt

Hej alla ! ♥ Jaa då e jag tibaks från min lilla bloggpaus.!♥ Hhiihih. Det var faktiskt KUL och då menar jag VERKLIGEN KUL hos mina kusiner.!♥ juu. TÄnkt att jagg skulle berätta lite om mitt schema hos mina kusiner !♥
  • Onsdagen- vakna vid 10 titta på fame o sånt. Sen får vi till mina kusiner o så fick jag en ny tv. Där va det ba chill
  • Torsdag-Var med ngn (minns int vem) så va vi till mina kusiners fammo faffa. O sen va vi o köra ti stan.
  • Fredag- Vaaaa bääääääääääääst !♥ FÖr faan. Vi vakna klockan 9. Sen så titta vi på hotel gyllene knorren. Sen så spela min största kusin PES2012. O sen så kom raitis vid 12 till mina kusiner. Sen en stund efter kom Leppä. Vi alla 5 spela PES2012. Tala o så. Sen så får raitis vid 2. Sen så eter en stund så kom klinten. o då va det bääst. Vi bråka me han o vi skratta. o så,. O sen skratta vi till leppäs olika skämt. De va bra sen får vi in till stan o handla o sen så stack vi hem o sen får vi till min gudmors kaveri på glögg o pepparkakor. Sen så kom vi hem får i bastun. o sen åt vi pizza. O sen titta vi på hotel gyllene knorren
  • Lördag-idag ba vart hemma hos mina kusiner o sen ba komit hem helt chill. o sen senare ska vi äta dipp o sånt. jåå men bloggar kanske senare. O sen kanske vi 12 slaget. Föresten. 2011 har vart ett bra år. så sjukt många minnen. Med så sjukt bra människor. Men nu bild/bilder.

Kommer sakna så sjukt mkt minnen 2011. :(♥ aja.




det va nu allt från mig !♥ vi syyns senare!♥ Puss&kram♥
Heeejdå♥
-emppu-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: