Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Good morning everybody!How wonderful world♥

Kategori: Allmänt

Godmorgon alla bloggläsaren! Hur har ni det idag? Jag har det bra. Vaknade 7 idag. Är lite trött ennu menmen. Juu idag så börjar vi 9 och slutar 14.45. Vår läseordning ser utsåhär. Finska,modersmål,matematik,bildkonst,handarbete x2. JUu helt chill. Sen ska jag väll vara med Matte♥. Jihhuu. Har int vari me henne nu på 100 år. Men joo ska fixa mig lyssna på musa. O se igenom Finna provet. Joo. Men vii syyns senare. Sitter här o spammar Mange bjuder (;. Men moix♥ Vi syns senaare (;;.

Keep on smiling,youre beautiful.And i need your smile.

-Emppu-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: