Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Godmorgon

Kategori: Allmänt

Hej alla sötah! ♥ Hur har ni det idag ? ♥ Jag har det bra! Förutom att jag har lite ont i halsen, men det går nog om. Joo, ska så smånigom äta morgonmål o sen fixa  mig. Sen både jag faktiskt ringa till Ronja och kolla om hon kund cykla! :D Juu men det blir en lång dag. Finska,Modersmål,Lunch,Matematik,Bildkonst,handarbetex2.Så vi slutar först klockan 14.45. Jag vet faktiskt int dagens planer..Men det blir någ skolan åtminstone. Ju. Men nu tänkt jag kolla lite bloggar, äta morgon mål och sen fixa mig. Men vi höörs sen lite senare efter skolan. Moix ♥


-Emppu-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: