Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Du är stjärnan i mitt liv♥

Kategori: Allmänt

Hej alla sötah!♥ Hur haar ni det idag då? Jag har det bra  :D♥ Vaknade kvart före tie idag.Sen kom jag på datorn. Och jag ha ba vari på datorn. menn joo . Ida så ska jag Kanske o äta till Uno med pappa♥ O sen ska jag vara med Ida !♥. Jeeee. :D O vi ska säkert hitta på nå roligt. Men både fixa mig. Just nu sitter jag här och ser på Salkkarit repris. xD ♥. Juu men nu kommer 11. Min favoritfödelsedag. Juu kommer int i håg alla e juu spc på sitt sätt men kanske nä jag fylld 12 :D. Juu men ska fara nu men nu kommer bilden på mig o mina systrar som igentligen sku komma igår men men orka int fixa den. men nuu kommer den♥ Men vi syyns senare Moix♥

Jag älskar er ! Ni e bäääst♥


-emppu-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: