Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Dream what you want to dream; go where you want to go; be what you want to be, because you have only one life and one chance to do all the things you want to do.

Kategori: Allmänt

Hej alla♥ Hur har ni det ?♥ Jag har det bra !♥ Just nu ser ja på tv !♥ Hihhhihi.. Om en stund så kommer min syrra hit!♥ Hon o hennes dotter ska bli här övernatt! ♥ Jees!♥ Aja. Men nu så ska jag kolla andras bloggar o höra på musa.♥ Hihi. Och så jag åt just!♥ Men e ennu helt super hungrig. Tännkte hoppa i väg till vessan sen bara chilla!♥ Aja. Tänkte lite på att tänk om jag idag sku ta min önskelista, nu när det endå e bara 3 dagar kvar. O e fett taggad! Drömde faktiskt om Julaftonen!♥ Hihi.. Men ska dra nu så vi hör sen senare!♥ Pusspuss♥ Hejddåååå♥

Julen 2008 o jo min syrra ha ändrats fett mkt sen dess! ♥

Syrrans dotter !♥ Som äter Julmat!♥ Julen 2008!♥ Hohio♥
Jo men det va allt från mej!♥ Så vi ses senare !♥ Puss♥ Hejdå♥


-emppu-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: