Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Don't wanna close my eyes I don't wanna fall asleep cus i did i miss you babe And i don't wanna miss a thing.

Kategori: Allmänt

Hej alla söta!♥ Hur har ni det idag då? Jag har det oKej! :) Idag så var jag i brankis o sälja bakverk. Och vi hade samlat ihop 319euro! Ganska duktigt ! ♥ Juu men efter det så ringd ida o linnea o fråga om jag kund vara o jag sa att jag ringer om en stund till domm efter som jag var ennu i brankis. Sen efter brankis så får jag snabbt med pappa till s-market efter halspastiller eftersom pappa e snuvig. Juu sen så ringd  jag till ida så cykla jag i regnet ti ida där så vi en stund på Titanic. Sen får linne hem eftersom hon trodd hon hadd mat men int hadd hon. Sen så kom linne ditt utanför ida så får vi o köpa dipp o chips. Sen får vi till linne eftersom hon sku äta. Medan linne åt så tala jag o Ida o så messa vi lite med en typ. Sen så nä linne kom så får vi till Ida där så vi fortsättningen av Titanic. Sen så sku linne se hu Robert Pattinson så ut i breaking dawn så vi så. O sen efter det tala vi nu sen där vi nio starta jag hem. Sen så har jag nu ba hört på sorliga låtar. Och sånt.

Du vet inte hur mycket du betyder för mig.
Du är mitt allt o jag behöv dig verkligen.
Du o jag ett perfect par.
Men inte enligt dig.
Och jag älskar dig så sjukt.
Men du älskar inte mig.
Och jag känner hur tårarna rinner.
Fler och Fler.
Jag vill bara se dej.
Se dej och bara stå o drömma om att det e vi 2.
Jag försöker visa på alla mina sätt att jag älskar dig.
Alla andra märker det.
Men inte du,
du som igentligen både märka det.
Jag gör vad som helst.
Jag skulle kunna riskera mitt liv för dig.
Hoppar du ner i en bron,
hoppar jag efter,
jag skulle göra det, bara för att visa hur mycket jag igentligen älskar dig.
Jag gör allt jag kan så det skulle bli vi 2.
Men det blir det inte.
Om du läser denna text så vet du att den e tillhörd till just dig.

-Emppu-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: