Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

BB-final :)

Kategori: Allmänt

Hej alla bloggläsaren♥Hur har ni det? Jag har det bra♥ Just nu sitter jag o ser på BB-final. Hoppas Mikael eller Janica vinner!:D. Hihi. Joo men som sakt idag blev det int o äta till Uno utan vi åt mat ist från Stop-in. Sen så får jag till Ida. Där va vi en stund. Sen så får vi till r-kiosken o hyrd en film. Sen fåår vi ti ida så titta vi på den dä filmen vi hyrd som hett Knight and Day. O i huvudrollerna Var Tom cruise och cameron diaz♥. Hihi o den dä filmen va sååå bra. Sen så titta vi igen på en film vi titta på Bring it on. O den va oxåå sjukt bra.♥ Sen så spela jag o ida sims 3.♥ Men tyvär så måsta vi laga min familj på nytt eftersom vi hadd glömt o spara den då sist.♥ Men joo sen får jag vi 8 o så kom jag hem o kom på datan sen får jag i duchen o nu så sitter jag här igen. Men tänkt att imorgon kommer min önskelista ♥. Juu men imorgon så e det skola igen då. Juu men ska fara o äta o sen fortsätta o si på BB men före jag far så kommer 3 bilder :)

Dagens facelook

Bring it on filmen vi så ♥

andra filmen vi så♥
Joo men ska fa o äta nu sen ska jag si på BB finalen o sen o sova. men komihåg att delta i veckans blogg det är er sista chans idag. Fö imorgon låtar jag ut vinaren men moix♥


-Emppu-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: