Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Att känna den känslan gör ont.

Kategori: Allmänt

Jag döljer mina tårar för dig.
Jag döljer min känsla för dig.
Jag visar att jag är modig.
Fast igentligen är jag svag.
Jag döljer min rädsla.
Du litar på mig,
att det inte finns nåt jag är rädd för.
Igentligen är jag rädd för att mista dig,
för att sluta älska dig,
sluta känna dig.
Jag är rädd för att inte mera se dig.
Jag är rädd att du inte kan lita på mig,
för den personen jag är.
Jag är rädd att du inte mer vill se mig,
ja,igentligen är jag rädd för allt.
Det är mitt fel att jag inte är perfekt,
det är mitt fel att jag just hamnade på denna planeten.
Det e mitt fel att jag just älskar dig.
Det är mitt fel att du inte har några känslor för mig.
Du kanske inte fattar vad jag menar.
Men jag menar allt bra till dig.
Jag menar hoppas ditt liv är bättre än mitt.
Hoppas du älskar ngn som du kommer få.
Hoppas du älskar just den rätta.
Jag vet känslan att älska fel människa.
Den känslan har drabbats i mig.
Önskar jag var den personen jag var förut.
Önskar att du fattar hur jobbigt de e fö mig att älska dig..
Du bryr dej int.
Snälla!
Bry dig.
Jag älskar dig föralltid




Kommentarer


Kommentera inlägget här: