Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

All i want for christmas IS YOU!♥

Kategori: Allmänt

Heeej alla sötah♥ Hur har ni det idag ? .:D ♥Jag har det sådär ! :D ♥ Har faktiskt inge feber :). Men måsta ju såklart stanna inne idag. Eftersom jag hade igår feber  ! :). Ju men idag vaknade jag 10.45 och låg typ en halv timme i sängen och lyssna på musik.Sen kom jag på datorn. Bara vart på facebook. Chattat med människor, sett på high school musical 2! och bara lyssnat på musik. Just nu ser jag på tv och väntar bara på att Salatut elämät ska börja. Ska snart göra i ordning lite dipp och chips o gurka ! Nam ;* om det inte kommer ngt bra film i kväll blir det att se på film via datorn ;). Ni kan gärna tipsa några bra filmer ;) ♥. Juu. men ska gå nu o laga i ordning dipp. See ya. Kommer kanske ett inlägg senare :).Men före jag far en bild. ♥ Moix♥
så jävla söt ! ♥
http://www.youtube.com/watch?v=JxqjEJeBdXc <.-- alla ser på den. tänk på att han har oxå känslor ! ♥


-emppu-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: