Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

6-1 någo viktig för Finland! ♥

Kategori: Allmänt

Hej alla sötah ! ♥ Joo rubriken e nu så som den e ;). Men alltså satt ditt den ba för att imorgon e det Finlands sjävlständighets dag! :D om 6 år så har finland vari självständigt i 100 år ! :D. Juu men sorry att jag int blogga igår jag orka int ba men igår som sakt va jag med Ida och Linne ♥ Vi såg på nå konstii film och sen på Jaws ! :DD. Juu Sen så får jag hem där vi kvartöver åtta nä jag kom hem så öva jag på finska ord då tills idag o sen får jag och sova där efter 10. Men fick sömn kanske någon gång efter elva. Sen så vakna jag idag klockan halv 8, kom på datorn, Sen så får jag till skolan Vi hadd Finska-gick i genom ngt Matematik-räkna kan du det här Lunch åt självständighetlunch Bige Läst om somalia och marocko Musik-Sjöng Rella-så på nå konstig film. Sen får jag o ronja snabbt till bibbos, sen kom jag hem ! O sen SNÖA det faktiskt lite idag ! ♥Ju men idag blir det kanske ba va hemma ! juu! Imorgon Ledigt ! ♥Juu men kanske slänger in ett inlägg senare ikväll! Men vi hörs moix !




-Emppu-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: