Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

2.12

Kategori: Allmänt

Hej alla ! <3 Och ursäkta att jag int bloggade ngt mer igår men tänkte nu kommer  gårdagen börja kl. 8.Enkka-jobbade o tala  om julen9.00-Enkka vi tala fö det mesta men jag ritade :P 10.00-Modersmål-läste 10.45-Lunch 11.15-Matematik-räknade tilläggsuppg. 12.15-Historia-läste 13.15-Gymnastik-redskapsgymnastik gjorde mänsko pyramider. Sen kom jag hemma o sen s får jag till min syrra o var barnvakt åt Henna(hennes dotter) Och sen så kom jag hem hörd på musik o titta på teve. Idag vaknade jag halv åtta gick på vessan o får o lägga mig under täcket på nytt jag flyttade  låtar från mobilen till olika spelistor,sen steg jag upp, o jag kom för en stund sen från duchen så nu ejag morgonpigg ! <3O jag åt just morgon mål o nu ska jag fixa håret tvätta tänderna. Sen skola. Skolans schema en normal matta lunch modda fyke o data.  O sen så kommer jag hem o sen så har 6A disco idag så jag far ditt med Bontte♥ Jonna♥ och fello♥  maybe Isse om hon e frisk♥ Men bloggar mer på kvällen puss  kram


-Emppu-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: