Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

2 veckor kvar ! :D ♥

Kategori: Allmänt

Heeeej alla sötah ! ♥ Rubriken säger juu allt ! ♥ 2 veckor kvar till Julen.♥Ju. Men i varjefall blev helt jätte glad eftersom jag kolla hur många besökare det hadd vart o sett in i min blogg igår ochh det var 17! Tack alla som läser min blogg !::) ♥Fast vakna idag lite över 10. JU, sen så kom jag på datorn. O nu både jag seriöst släppa mig ner i duchen. :).För att ducha av mig alla sjuka bobbor :P. Hahaha joo. Men ska fara nuu. Såå mooiiix.♥
Här e alla dom bästa♥



-emppu-

Kommentarer

  • svamp säger:

    dom bästa?jag då? ;o

    hihi fin blogg annars (;

    ha du laddat ner en ''design'' elr fixat den själv ?<3

    2011-12-10 | 10:21:37
    Bloggadress: http://misje.blogg.se/

Kommentera inlägget här: