Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Ursäkta länge sen sist!

Kategori: Allmänt

Tisdagen
Då var jag med felicia en stund vi var på datorn.. Hahha typiska oss. Sen måddes hon fara.. Sen kom jag hem o då får vi o pröva en bil vi KANSKE ska köpa.. HOPPPASSS VI GÖR DET! Sen typ va klockan så mkt att jag titta på salkkarit o sen på suomen kaamein kämppä (finland hemskaste lokal) Sen var det godnatt.



Onsdagen
Började vi 8.00-14.00. Sen kom jag hem och sen vid fyra tiden var jag med melissa.. Vi spelade sjöng och gjorde allt det normala.. Sen så kom jag hem o tittade på salkkarit o sen tittade jag på ett dans program.. Sen var det godnatt.


Torsdagen
Då började vi samma tid som onsdagen o slutade samma tid. Vi hade sista timmen religion o mankku tala om någo, men nr man inte tror på gud så varför då orka lyssna? Nå ja men sen så kom jag hem o efter en stund så kom Mirre ida o Fello till mej o vi hade kurragömma o sanning eller konka (STAVNING) Sen så ringde jag melissa. Vi spelade sen var vi en liten stund ute o sen efter det kom vi in o titta på film.. Sen måddes jag fara så jag får o sen titta jag igen på salkkarit o sen på ett eurovisions program sen så får jag o sova var så över trött


Fredag
Först så hade vi gymppa o vi haddenågon skattjakt så vi skulle ta foto med olika saker jag var par med Felicia. Sen så får jag till Linne efter skolan vi var en stund på datan o så tala vi nu o sånt o sen så ringde vi sigi,mirre o fello o undra om dom ville komma med till nadin o dom kom vi hade kul dr sen får vi ti lejonparken o gjorde lite allt möjligt. Sen så måddes sigi o fello fara, så det blev ba jag mirre o linne. Sen så får vi ti nadin o dricka igen. O dr satt vi en stund sen får vi upp till kyrkan o cykla ner igen o sen får vi till sjölejona sen så kände mirre o linne på vattnet sen så cyklade vi hem o jag hade lite ont i magen på kvällen men det gick över. Sen så var jag på datan sen så får jag o sova nån gång.


Lördag
Idag blir det basar från 15-16.00. Och vid sex tiden så ska jag var med linne. Men jag bloggar mer om min dag senare ikvll

Puss&kram -Emppu-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: