Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Hejj :D

Kategori: Allmänt

Hejsan idag har jag inte gjort något sorry sjukt dålit inlägg. ::D nåja men tänkt köra på
Dag 1 - En bild på mig + 5 fakta om mig.
Dag 2 - En person jag vill träffa just nu.
Dag 3 - Min favoritårstid och varför.
Dag 4 - Någonting jag vill ha mer än något annat just nu.
Dag 5 – Typ av killar jag faller för
Dag 6Meningen bakom mitt bloggnamn.
Dag 7En bild på mig och min bästa vän
Dag 8Mitt smeknamn (om du har något)
Dag 9Min favoritfilm
Dag 10 En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 11 - En låt som får mig att gråta.
Dag 12Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 13 Min favoritfödelsedag


Kör på detta imorn !
-emppu-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: