Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Hejj again

Kategori: Allmänt

Sori helt skit mykke länge sen men asså ha int typ orka, Nå ja men Söndag och måndag va jag ha gjort ;D
Söndag.

Då vaknade jag typ vid halv elva o sen kom jag på datan efter det va jag nu lite ute o sånt sen får jag på basar efter basaren så stack jag hem o äta sen var jag med Fello&Ida vi var på berg o lite sånt. Sen får jag hem vid åtta tiden o hemma va jag typ ba på datan.



Måndag
Idag så har jag varit i skolan. BOORIING!! Sen efter det så had vi skol kör. Sen kom jag hem , o efter det så får jag till linne<33 Vi var hos linne en stund sen får vi ut o hoppa hos linne vi tog lite foton sen måddes linne o gå in o äta jag vänta ute under tiden.  Sen får vi ti bibban vi var där en stund på datan sen får vi ti Nadin o efter det så får vi ti butiken. Sen cyklade jag hem, sen övade jag en stund på matta provet sen kom jag på datan men nu ska jag fara Godnatt o hejdå, skriver imorn..

Puss&kram -Emppu-  -_-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: