Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

:D

Kategori: Allmänt

Varje dag det komma fler tårar och tårar.. Inte glädje tårar int ledsna tårar utan ilska tårar.. Varje dag tänker jag att är jag faktist en så dålig människa.. Jag vet inte vad jag ska göra det här börjar bli mer dåligare och dåligare.. Så snart vet jag inte mer om jag orkar.. Ni/du vet inte hur mycket jag blir sårad.. Tackvare dej/er. Jag mår skit för allt du gjort och allt du gör .. mina tårar rinner mer o mer när jag skriver.. Du vet inte hu mycket du får mej o må dåligt. Snart vetjag inte om jag vill lita på dej... Du vill göra mej illa. Tyvär det går inte mer såhär.
-Emppu-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: